Customer Service Officer (m/f) - Aprilia (LT) (rif. offerta: 187483.1)
Azienda
Catalent Italy Spa:
via nettunense km 20,100, - 04100 APRILIA
Caratteristiche
Descrizione: Customer Service Officer (m/f) - Aprilia (LT)
Customer Service Officer
The Role
- Contract Review (customer orders receiving, data check and orders loading into the system);
- Expediting: monitoring of whole orders process ( from order entry to delivery);
- Monitoring of shipment dates in order to respect what agreed with clients and in order to respect monthly invoicing;
- Daily updating of data / information in the software, according to internal procedures
- Monitoring of raw materials and components of clients’ property
- Assistance and continuous interaction with internal departments
- Loading and verification of customers forecast according to procedure in place (S&OP);
- Tracking of any adverse event or complaint notified by the patient/customer
- Support the supplier assurance in order to have the approved distributor list for all pharmaceutical products
The Candidate
- Previous experience 2-3 years in Customer Service Activities
- APICS certification ( at least 1st Level basic )
- Degree in economics/humanities/engineering
- Excellent English knowledge
- Good knowledge of a second language (German, French, etc…)
- Advanced computer skills, fluent with Excel and Word
- Experience in a dynamic and multinational context
Tipologia di contratto: Non definito
Tipo orario: NonDefinito
Figure professionali: Addetti all'informazione e all'assistenza dei clienti (1 posti)
Sede di lavoro prevista:
Sede operativa - ZONA CAP 04011 LATINA (LT)
Requisiti del candidato
- Titoli di studio richiesti:
-
Gruppo economico-statistico (Corso di laurea specialistica ) [obbligatorio]
-
Scienze dell'educazione degli adulti e della formazione continua (Corso di laurea specialistica ) [obbligatorio]
-
Gruppo ingegneria (Corso di laurea specialistica ) [obbligatorio]
- Altri titoli o attestati richiesti: APICS certification ( at least 1st Level basic ) , Advanced computer skills, fluent with Excel and Word
-
Esperienze lavorative pregresse richieste: Addetti all'informazione e all'assistenza dei clienti (2 Anni)
- Conoscenza lingue:
- English - Ascolto C1 - Avanzato, Lettura C1 - Avanzato, Interazione C1 - Avanzato, Produzione orale C1 - Avanzato, Scrittura C1 - Avanzato
- German - Ascolto B2 - Intermedio-Alto, Lettura B2 - Intermedio-Alto, Interazione B2 - Intermedio-Alto, Produzione orale B2 - Intermedio-Alto, Scrittura B2 - Intermedio-Alto
- French - Ascolto B2 - Intermedio-Alto, Lettura B2 - Intermedio-Alto, Interazione B2 - Intermedio-Alto, Produzione orale B2 - Intermedio-Alto, Scrittura B2 - Intermedio-Alto
offerta valida fino al 28 febbraio 2019